Monday 23 November 2009

God Jul wettex

Wettexdukar med julmotiv

För någon månad sedan gick jag en kurs i screentryck. Det var otroligt roligt. Just nu är det mest en hobby, men så småningom hoppas jag att jag kan få in det i mitt företag på något sätt. Än så länge har jag inte hunnit göra så mycket, men idag tog jag fram mina grejer och tryckte några wettexdukar. Får se om jag hinner göra lite mer tryck den här veckan.

In english:

For a few months ago, I took a course in screen printing. It was incredibly fun. Right now it's a hobby but one day I hope that I can get it into my business somehow. So far I have not had time to do that much, but today I took out my stuff and printed some dish cloths for christmas. I'll see if I have time to make some more prints this week.


No comments:

Post a Comment